tyt 2021 ekşi / Eksi 8,75'Le Üniversiteye Girmişler - funduszeue.info

Tyt 2021 Ekşi

tyt 2021 ekşi

yks

  • #rez

  • 2 yıl sonra gireceğim sınav "bu arada ilk kenarda dursun"
    edit:1 yıl olmuş ekşi sözlüğe katılalı en yakın zamanda yazar olmak dileğiyle
    edit2:bir yazar arkadaşın bildirimiyle 2 yıl olduğunu öğfunduszeue.infoef yazar olabilmiş değilim 3.yıla kalmaz inşallah.

  • çok heves edip başlık parsellenmek istenmiş ama o sınavın adının e kadar yks olarak kalmayacagına kalıbımı basarım.

    olum siz hangi memlekette yaşıyorsunuz lan hâla böyle acemilikler hiç yakışmıyor bide odtü demişsin.

    zamanlar ötesi edit: habire mesaj geliyor ne oldu, hani değişecekti gibisinden. arkadaşlar şu covid olayı, okulların kapanması, rezil eba sistemi vb. gibi olaylar araya girdi. başları çok yoğun yoksa can sıkıntısından eğitim sistemini daha fazla nasıl skebiliriz diye düşünürken şimdiye 5 defa sınavın adını değiştirmişlerdi.

  • 'i bilmiyorum ama taş ve sopalarla yapılacak.

  • beni henüz 2 sene önce çalıştırmaya başlamış olan zalim sınav bırak da hayatımızı yaşayalım kardeş

  • (ön edit: sınav öncesi stres azaltmak için yaptıklarım ve sınav günü yaşananlar hakkında son 2 aylık edit geldi )

    muhtemelen ben sınava girene kadar bu sınavın adı yks olmayacak ama olsun başka başlığa taşırım yazdıklarımı.

    öncelikle ben bams. şuan () itibariyle sınıfa gidiyorum. burayı dönem dönem editleyip duygularımı paylaşmak/not etmek istiyorum. şuan çaylağım ama elbet sınava girene kadar yazar olurum herhalde. (oldum -yey-)

    (chapter eightde güncellendi) hedef: odtü / itü endüstri mühendisliği

    () chapter one
    şuan henüz tytye başlamış biri olarak akıl sağlığım yerinde gibi duruyor. mantıklı düşünebiliyorum ve düzenli çalışıyorum gibi. henüz tam tıkırına oturmadı ama okulumun tam gün açılmasıyla düzene sokucam. an itibariyle 1 adet tyt denemesine girdim ve okuldaki sınıflarda 1. oldum -gayet tatmin ve motive ediciydi-. gelecek için umutluyum ve hedefime ulaşıcağıma inancım tam.

    () chapter two
    tytye başlamış bulunuyorum ve konularda gayet yerinde ilerlediğimi düşünüyorum. ders çalışmam halen daha düzene oturmadı hatta bu konuda gerilediğimi bile düşünüyorum. okulların açılmasıyla beraber ayt konuları da işlenmeye başladı. en azından zevkliler. zaman zaman kaygı ve endişe içinde kaybolsam da bunu yaşadığımda büyük resme bakmayı öğrendim. umarım bunu yapmayı unutmam. hedefime ulaşıcağıma inancım hala tam. sanırım beni ayakta tutan yegane şey de bu

    () chapter three
    gün itibariyle ders çalışmam neredeyse tamamen yerine oturdu. çok ilginç bir dönemde olduğumu farkettim. anlık olarak üniversite kararlarımı değiştirebiliyorum ve başkalarının etkisi altında kalabiliyorum. bunun dışında bir yenilik yok. umarım bir sonraki editimi daha heyecanlı olaylar eşliğinde yazabilirim.
    bir de bundan sonra editleme periyotlarımı azaltma gereği duydum çünkü aynısının tıpkısı gibi oluyorlar.

    () chapter four
    yaklaşık 1 haftadır doğru düzgün ders çalışamıyorum çok kafam dağınık ve asla odaklanamıyorum. da bir denemem olucak. aslında ders denemesi ama yine de elimden geldiğince çözmeye çalışıcam. şuan dersle alakalı hiçbir şey yapmak içimden gelmiyor. keşke 2 ay önceki hevesim hala olsa ama olmuyor bir de sınavla ilgili bir değişiklik oldu. birkaç bölümden yetenek sınavlarını kaldırdılar. benimle alakası yok ama yazmak istedim sadece. umudum kırık ve motivasyonum düşük.

    () chapter five
    son 15 gün çok ilginç geçti benim için. sonunda bir hafta da olsa ders programı uyguladım ve yararını gördüm bugün itibariyle de geri dönmeye kararlıyım. 1 tane tyt denemesi daha oldum. okulda derslerde gösterilmiş olan (ayrı müfredatı var) tyt konularındandı. yani her tyt konusunu kapsamıyordu. yine de belirleyici olur diye umuyorum. 88 net 93 doğru yaptım. ilk deneme diye pek üzülmek istemiyorum ama kesinlikle daha iyisini yapabilirim. yaklaşık hafta önce de istediğim üniversite/bölümün son aldığı öğrencinin istatistiklerine baktım. kesinlikle imkansız değil. özellikle tyt kısmını yapabiliceğime eminim ama ayt zorlayıcı duruyor. yine de beklediğimden düşük çıktı istatistikler. genel olarak daha motive bir durumdayım sayılır. son olarak (bkz: rasyonel app) diye bir uygulama kullanmaya başladım. bunun hakkındaki detayları da chapter six de anlatıcağım.

    () chapter six
    galiba uzun süredir ders çalışmıyorum. okul açıldığından beri ilk defa bu kadar uzun sürdü ders çalışmama durumu.
    galiba motivasyonda sıkıntı var çünkü hiç çalışmak içimden gelmiyor. özellikle 15 tatile girmiş olmamız sebebiyle çalışmak istemiyorum. ama hep olumsuz olaylar olmadı. fonksiyonlar konusunun okulda tekrarını yaptık ve ben (fonksiyonlardan hiçbir şey anlamayan) fonksiyon sorularını çok rahatlıkla yapabiliyorum. bunun yararını görüceğime eminim özellikle parabol konularında. bunların dışında rasyonal appden bahsediceğimi söylemişim bir önceki chapterda. rasyonal app konu konu neye çalışman gerektiği yazan güzel bir uygulama. soru sayacı falan da var ve şuan 1 tl olması lazım uygulama marketlerde. ben rasyoneli kullanmaya başladığımdan beri ders çalışmadım neredeyse ama olur da bir gün çalışabilirsem işe yarayacak gibi.

    () chapter seven
    online eğitimle geçmiş birkaç ayın ardından 12 olmuş biri olarak entrymi güncelliyorum. online eğitim benim için mükemmel geçmese de okulda kazandığım becerileri pekiştirmek için güzel bir zamandı. çok fazla ders çalıştığımı söyleyemem ama boşa geçmiş bir zaman sayılmaz. geçtiğimiz hafta yks sınavı yapıldı. bu hafta türkçesini ve fenini süre tutarak çözdüm. feninden 18 doğru türkçesindense 35 doğru yaptım. biraz motive edici biraz da ne yapıcağımı kestirememe sebep olan doğru sayıları açıkçası. kesinlikle zorlu bir yaz oluyor. okulun açılmaması ve dersaneye gitmememden kaynaklı da olabilir (özel lise ile hazırlanıyorum). bundan sonra sınıf bir öğrenci olarak güncellemelerime devam edeceğim. muhtemelen daha sık güncellerim.

    () chapter eight
    kendime izin verdiğim birkaç hafta geçirdim ve okula dönmeye hazır olduğumu düşünüyorum. 17 ağustos günü aylar sonra ilk defa tam gün okula gidecek olduğum için biraz heyecanlı sayılırım. 17sine kadar ders çalışmama rutinime devam edeceğim. 17sinden sonra ise bazı kısıtlamalar yapacağım ve özellikle sosyal hayatımı sadece bana motivasyon kazandırmasını sağlayacak şekilde değiştireceğim. önceden planladığım ders çalışma rutinim 6 gün ders 1 gün veya yarım gün tatil şeklinde olacak. en azından okulun ilk haftaları bu şekilde devam edeceğim. hedefler konusunda da birkaç değişiklik yaptım ve itü/odtü olan okul hedefimi boun/itü/gsü/taü olarak değiştirdim. hangi okul olursa olsun üzülmeyeceğim şekilde bir karar vermek en azından içimi rahatlattı. bu noktada bu entryi düzenli olarak güncellemenin beni motive ettiğine karar verdim bu yüzden bundan sonra burayı gerçekten düzenli olarak editleyeceğim.

    -hedef editi: boun/itü/gsü/taü endüstri mühendisliği

    () chapter nine
    ilk haftanın son günü itibariyle haftaya istikrarlı başladığımı söyleyebilirim. düzenli ve hedefli olarak birkaç gün ders çalıştıktan sonra müthiş bir hareketle 3 gün tatil yaptım. pazar akşamı sadece çalışma fırsatım oldu onun dışında da cuma günü sadece okula gittim. bu tatil olayı rahatça gezmek falan motivasyon açısından gerçekten çok iyi geldi. ihtiyacım olan buymuş stres açısından. sınava artık günden az kaldı ve bu beni germiyor. konularım yetişecek buna eminim. onun dışında ayt konularının kesin olmamasından dolayı sadece tyt çalışıyorum. zaten elimdeki sağlam tyt temelinin üzerine gittiğim için beklediğimden fazla verim aldığımı söyleyebilirim. galiba şimdilik bu kadar. bir sonraki edit ilk deneme sınavından sonra gelir gibi. güzel geçeceğine inanıyorum. hedeflerime ulaşıcam başka bir seçeneğim yok.

    () onuncu kısım
    ilk kısımda bahsettiğim " sınıflar arasında 1. oldum" denemesinin bu sene versiyonu yapıldı ve bu senekinde de 12ler arasında 1. oldum. bu olayın üzerine motivasyon dolu bir hafta başı geçirdim ama haftanın bitişine doğru düştü. bunun dışında pek bir şey yaşanmadı muhtemelen bir sonraki kısım 21 eylülden sonra gelir. güzel kısımlarda buluşmak üzere

    () on birinci kısım
    çok uzun bir aradan sonra güncelleme yapmaya geldim. her şey kontrol dahilinde gidiyor. son olduğum genel tyt denemesinde net yaptım. genel olarak netlerim bu seviyelerde. ayt kısmını dersaneyle hazırlansam 2. döneme bırakıcak olan bana bu açıdan özel okul baya iyi geldi. 2 haftada bir işlenen konulardan ayt denemesi oluyoruz ve bu gayet iş görüyor. 2. döneme ahım şahım işim kalmadı yani. her gün deneme çözüp yatabilirim demektir bu. tüm olayın motivasyon olduğunu ders çalışma miktarıyla alakasının olmadığını anladım sonunda. bununla bağlantılı olarak spora başladım. haftada 3 gün gidiyorum sayılır. ders çalışma rutinimi aksatmadı aksine daha iyi oldu diyebilirim. şimdilik bu kadar.

    () on ikinci kısım
    gerçekten çook uzun bir ara olmuş güncelleme yapmayalı. bu arada aldığım dönütler genel olarak 11 ve sınıf öğrencilerindendi. özellikle seneye sınava girecekler için bu 3 ayda öğrendiğim şeyleri yazmaya geldim durum güncellemesini haftaya yapıcam.
    1) hiçbir konu kafanızda büyümesin. gerçekten hepsi püf noktalarıyla öğrenildiğinde yapılmayacak şeyler değil. kafanızda büyüttükce daha da büyüyecekler ve bu o konulara çalışma hevesinizi azaltacak.
    2) ösym tipi öğrenin. ösym genel olarak konuyu kavrama becerinizi ölçüyor ki siz de birkaç tane ösym sınavı inceledikten sonra bu kanıya varacaksınızdır. bu yüzden çalıştığınız konuları öğrenin. öğrenmek yerine işlem yeteneğinizi ve pratiğinizi arttırdığınızda (özellikle kimyada) bu sizin dezavantajınıza olacaktır çünkü sorular ne olursa olsun konuların başıyla alakalı öncüller içeriyor.
    3) çok soru çözmek ameleliktir. çok soru çözmek veya şu dönem soru çözmelisin gibi zırvalara inanmayı kesip günün sonunda tatmin olmaya bakın. eğer o günkü çalışmanız sizi tatmin ettiyse soru sayınızın hiçbir önemi yok.
    4) deneme çözmenin gücü küçümseniyor. lütfen bir ayt dersini bitirdiğinizde ekstra bir kitap daha bitirmek yerine bir dersin branş denemesini alıp orada kendinizi test edin. bu şekilde zaten hangi konuyu ekstra çözmeniz gerektiğinizi görebilirsiniz.
    şuanlık aklıma gelenler bunlar ama yine de aklınıza bir soru takılırsa bir yeşil kadar uzağınızdayım. bir sonraki güncellemede görüşmek üzere.

    () on ikinci kısım
    sınava girdim ve bitti. tamamen bitti. ben de bittim.
    çok yoruldum arkadaşlar mental açıdan çok yoruldum hala yoruluyorum. çok ders çalışmış biri değilim toplam sürece baktığımda ama çok yorucuydu mental açıdan. bu yorgunluk stresle birleşince potansiyelime ulaşmamı engelliyordu. serzenişim bu kadardı şimdi gerçekten sonra ayda neler yaptığımdan bahsedebilirm. bu kısmı 3e ayırıcam okuyan ykszede arkadaşlarım için. belki kendileri için bir yol haritası olur.

    son 2 ay
    son 2 ay kala elimde hala fizikten belli bir miktar konu ve tamamen halledilmemiş bir matematik vardı. ayrıca kimya da sıkıntılıydı. ben de teker teker gitmeye karar verdim. ilk sorunumuz fizikti. son iki ay kalmasından önce bir tur temas durumundan karantinaya girdiğim için ders çalışabilmek için yaklaşık 8 günüm falan vardı. bu 8 günde fizik konularını bölüştürdüm ardından 8 günün sonuna kadar bir fizik branş denemesinin ortasına geldim (ben çap yayınlarının denemesini kullandım çok memnun kaldım bir tık daha kolayını isteyen arkadaşlar için yayındenizi de çok güzeldi). bu denemeyi de yarıladıktan sonra aldığım ayt fen bilimler denemelerini çözmeye başladım ve ayt kimya da çat pat olmaya başladı. lakin okulun kendi yaptığı denemelerde daha çok işlem ağırlıklı kimya soruları olduğu için düşük geliyorlardı ve bu moralimi bozuyordu. hemen hemen bu zamanlarda töder türkiye geneli denemesini olduk ve ayt netim ilk defa bir genel denemede o kadar yüksek gelmişti (67 falandı) bu şekilde ayt feni bitirdiğimi anlamış oldum. bu saatten sonra 1 hafta kalana kadar sadece arada ayt fen denemesi çözdüm. son iki ay kala sadece bunları yaptım.

    son 1 ay kala
    bu süreçte ayt matematiği yapamadığımı düşünmeye başladım ve konu çalışmak için yeterli vaktim olmadığından denemelerde yapamadığım soru tiplerini taramaya başladım. belli bir noktadan sonra sorulara doğru başlayıp bitiremediğimi fark ettim. sonucunda bu sorunu da ortadan kaldırmak için çok daha dikkatli çözdüm. yanlış bir karardı lütfen siz uygulamayın. bunun yanlış olduğunu ise denemelere girmeden elim titremeye başlayınca fark ettim. dikkatim arttıkça stresim artıyordu. bu da denemeleri çözmeme engel oluyordu. çünkü sınavı çok ciddiye alıyordum. oysa almamalıydım. çünkü bu sadece ve sadece bir sınavdı. bu noktadan sonra denemelere sadece bir deneme şeklinde sınıf arkadaşlarımdan ayrı tek başıma olduğum bir sınıfta girmeye başladım. çünkü öteki şekilde akranlarım yüzünden ben de stres sahibi oluyordum. eğer bu sorunu yaşayan varsa öneririm bu gayet iy ve başarılı bir tercih oldu benim için. bunun dışında ise evdeki ders çalışma düzenim zaten çok azalmıştı son bir ayda neredeyse bıraktım evde ders çalışmayı. eğer bir konuya çalışmam gerekiyorduysa bile kitaplarımı gereçlerimi alıp okulda çalıştım. onun dışında her gün okul çıkışı gezmeye başladım. ve sonuç olarak stresim son bir ay için gayet düşük seviyelere indi. ve bu beni çok rahatlattı. önemli olan da rahatlamamdı. son 2 hafta kala ise başka bir kimya hocasıyla beraber yapamadığım soruları inceledik ve sayıların büyüklüğünden korktuğumu fark ettik. bu durumu da düzelttikten sonra sınava sadece bir hafta kalmıştı.

    sınava son 1 hafta kala
    bu hafta hayatımın en saçma sapan haftalarından biriydi. haftaya kondisyonum olsun diye çok ciddi miktarda kitap okuyarak girdim ve evde ders çalışmamaya başlamıştım. (son 3 hafta boyunca kitap okudum.). bunu olabildiğince yaparken sınava yaklaştıkça stres seviyem çok yükselmişti. bunun hepiniz yaşayacaksınız muhtemelen o yüzden nelerin bana iyi geldiğini sıralı olarak yazmak istiyorum
    1) kitap okumak çok iyi gelmişti özellikle kitabı anlamasam da çok hızlı bir şekilde okumaya zorlamak çok iyi geliyordu
    2) ev kurmalı tarla sürmeli oyunlar oynamak bana iyi gelmişti bu herkes için değişebilir ama şahsi önerim fps veya lol tarzı oyunlar oynamamanız özellikle uzun süredir oynamıyorsanız çünkü bu tarz şiddetli uyaranlara alışık olmayan beyniniz uyumakta güçlük çekecektir.
    3) okulun son haftası okul yarım güne düşürüldü ve günün kalanı için herkes kurumun dersanesine gidecek ve orada sabahtan olunan denemeleri çözdürebilecek tarzı bir olay getirldi. bu olay yaşandığı için çok rahatlıkla öğleden sonra arkadaşlarla kafeye veya bir yerlere takılmaya gidebildik ve bu baya rahatlamamı sağlamıştı.
    4) sigara içmek gereksiz bir şekilde rahatlatıyordu ki normalde içmem ama son bir haftada neredeyse 1 paket otlanmışımdır çevremdekilerden
    5) eğer aileniz buna müsaitse desteklerini alın ben en çok bunun yararını gördüm ve en büyük önerm budur
    ve bu olayları hafta boyunca yaşadıktan sonra sınav arifesi geldi burdan sonra ise işler biraz ilginçleşti
    tytnin olduğu günün gecesi erken uyudum ve sabah erken kalkıp kitap okudum çünkü kitap okumak göz kondisyonunu inanılmaz arttırıyor sabah erken olunca ardından sınav olacağım okula saat gibi gittim ailemle ve salona girdim. salona eşyalarımı bıraktıktan sonra koridora çıktım ve etrafta tanıdık yüzler aramaya başladım. şanslıydım ki birkaç tane vardı etrafta onlarla sohbet edip okulu turladık ve dönüp sınıfa girdim. en nihayetinde sınav başladı. sınav sizin de okuyup duyduğunuz üzere çok zordu bunun içinse tavsiyem branş branş süre tutup ona göre çözmeniz. süre bitince bırakmanız.
    ayt günü ise sınava sınavı tokatlamak üzere girdim ve matematiğin zor olacağını tahmin ettiğim için fen ile başladım ardından geometri çözerek ters bir şekilde matematiği çözdüm. takdir edersiniz ki matematik gerçekten çok zordu buna rağmen sınavın bir sıralama sınavı olduğunu bildiğim için çoğunluk gibi sınav sırasında moralimi bozmadım. ve hepsi bittiğinde son tur olarak fene tekrar göz attım.
    genel olarak işaretlemelerimden bahsetmedim bunları sonuçlar gelince yani en geç 4 ağustos günü konuşuruz şimdilik bir sonraki güncellemede görüşmek üzere.

  • sıralamada önleri kapamıyoruz, bari burada önlerden yer ayırtalım.

  • benimde gireceğim sınav(sınıf olarak)
    bu sene malum sebeplerden dolayı çıkarılan baba konuları soramıyacaklarından dolayı ösym'nin de özellikle bu konulardan zorlayacaklarını düşünüyorum!!

  • adını değiştirirler kardeşim, git burdan.

  • tas ve sopalarla yapilacaktir.

    yok o baska biseydi sanirim.

    bir yil sonra gelen not: dunyanin gidisati itibariyle sanirim hakli cikmak uzereyim. kahin miyim acaba?

  • İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ -(İspanyolca) (İÖ) (Burslu) (2 Yıllık)Vakıf0,12,,436,310,027,07,8İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ -(İspanyolca) (Burslu) (2 Yıllık)Vakıf0,12,,728,517,58,87,8İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ -(İspanyolca) (%50 İndirimli) (2 Yıllık)Vakıf0,12,,4213,87,00,00,0İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ -(İspanyolca) (İÖ) (%50 İndirimli) (2 Yıllık)Vakıf0,12,,251,53,56,00,8İSTANBUL AYDIN ÜNİV. - (İspanyolca) (İÖ) (Burslu) (2 Yıllık)Vakıf0,12,,426,2511,7511,750,00İSTANBUL AYDIN ÜNİV. - (İspanyolca) (Burslu) (2 Yıllık)Vakıf0,12,,631,5016,258,752,00İSTANBUL AYDIN ÜNİV. - (İspanyolca) (İÖ) (%50 İndirimli) (2 Yıllık)Vakıf0,12,,1110,003,752,502,50İSTANBUL AYDIN ÜNİV. - (İspanyolca) (%50 İndirimli) (2 Yıllık)Vakıf0,12,,313,759,004,500,00İSTANBUL AYDIN ÜNİV. - (İspanyolca) (İÖ) (Burslu)Vakıf0,12,,431,5014,5020,258,00İSTANBUL AYDIN ÜNİV. - (İspanyolca) (Burslu)Vakıf0,12,,611,5013,7536,00İSTANBUL AYDIN ÜNİV. - (İspanyolca) (İÖ) (%50 İndirimli)Vakıf0,12,,1710,509,501,25İSTANBUL AYDIN ÜNİV. - (İspanyolca) (%50 İndirimli)Vakıf0,12,,2716,254,50-2,50

    nest...

    çamaşır makinesi ses çıkarması topuz modelleri kapalı huawei hoparlör cızırtı hususi otomobil fiat doblo kurbağalıdere parkı ecele sitem melih gokcek jelibon 9 sınıf 2 dönem 2 yazılı almanca 150 rakı fiyatı 2020 parkour 2d en iyi uçlu kalem markası hangisi doğduğun gün ayın görüntüsü hey ram vasundhara das istanbul anadolu 20 icra dairesi iletişim silifke anamur otobüs grinin 50 tonu türkçe altyazılı bir peri masalı 6. bölüm izle sarayönü imsakiye hamile birinin ruyada bebek emzirdigini gormek eşkiya dünyaya hükümdar olmaz 29 bölüm atv emirgan sahili bordo bereli vs sat akbulut inşaat pendik satılık daire atlas park avm mağazalar bursa erenler hava durumu galleria avm kuaför bandırma edirne arası kaç km prof dr ali akyüz kimdir venom zehirli öfke türkçe dublaj izle 2018 indir a101 cafex kahve beyazlatıcı rize 3 asliye hukuk mahkemesi münazara hakkında bilgi 120 milyon doz diyanet mahrem açıklaması honda cr v modifiye aksesuarları ören örtur evleri iyi akşamlar elle abiye ayakkabı ekmek paparası nasıl yapılır tekirdağ çerkezköy 3 zırhlı tugay dört elle sarılmak anlamı sarayhan çiftehan otel bolu ocakbaşı iletişim kumaş ne ile yapışır başak kar maydonoz destesiyem mp3 indir eklips 3 in 1 fırça seti prof cüneyt özek istanbul kütahya yol güzergahı aski memnu soundtrack selçuk psikoloji taban puanları senfonilerle ilahiler adana mut otobüs gülben ergen hürrem rüyada sakız görmek diyanet pupui petek dinçöz mat ruj tenvin harfleri istanbul kocaeli haritası kolay starbucks kurabiyesi 10 sınıf polinom test pdf arçelik tezgah üstü su arıtma cihazı fiyatları şafi mezhebi cuma namazı nasıl kılınır ruhsal bozukluk için dua pvc iç kapı fiyatları işcep kartsız para çekme vga scart çevirici duyarsızlık sözleri samsung whatsapp konuşarak yazma palio şanzıman arızası